Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Acid Drinker
Oracle
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:10, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zirello napisał: | Ja to bym proponowal dac dla Summonera czas "exevo frigo hur" i "exevo flam hur" |
jeszcze dodaćenergy i terra wave, o i wszystkie 4 ue!
Ludzie, myślcie zanim coś napiszecie...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
LoLo
Wygadany
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:34, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zwiększyć zasięg exori mort/tera/frigo/flam/gran mort/vis i jak jeszcze jakieś są.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Shine
Nowy na forum
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Endless Blackness
|
Wysłany: Śro 20:01, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem jest można zrobić fajny czar dla Necromancera, mianowicie "Żelazną Dziewicę" (Iron Maiden). Byłby to rodzaj klątwy (coś jak paralyse) z tą różnicą, że Iron Maiden zostałaby czarem spontanicznym (nie runicznym). Jej działanie miałoby na celu rzucenie klątwy na przeciwnika, trwającej ok. 5 - 10 sekund za jakieś 200 - 500 many. Pod jej wpływem przeklęty gracz sam zadawałby sobie obrażenia, kierując ataki w rzucającego. Przyjmowane obrażenia można trochę zmniejszyć niż te rzeczywiste, atak może też działać na potwory (do dyskusji). Odpatrzone z Diablo II
Oprócz tego można każdej profesji stworzyć "Przywołanie Odporności" (Summon Resistances). Czar byłby dla każdej profesji, zmniejszałby on obrażenia od wszystkich żywiołów i obrażeń fizycznych (bardzo mało oczywiście, może 1%), ale koncentracja na żywiole zależałaby od profesji, np. Druid miałby mocniejsze odporności względem Lodu i Ziemi, Necro względem Śmierci (oczywiście kosztem pozostałych). Zaklęcie również byłoby spontaniczne - wymagałoby wysokiego poziomu i średniej ilości many (myślę tu też o Knightach). Można również ustawić, żeby ten czar nie działał przy walkach między graczami.
Mam nadzieję, że powyższe propozycje nie są zbyt wymagające, a jeśli nie zostaną wprowadzone w grze, będą inspiracją do innych pomysłów
Pozdrawiam
Shine
@Tamara
Dobrze, że poruszono sprawę leczenia z klątwy Myślę, że gdyby każdy mógł się z tego wyleczyć zwykłą "exurą" czy innym czarem leczniczym, to przy takim zużyciu many ten czar byłby nieopłacalny. Także myślę, że można wprowadzić dodatkowy czar dla wszystkich profesji - "Rozproszenie klątw" (Curses Dispelling). Kosztowałby 150 lub nawet więcej many od każdej profki (zależnie od ilości many zużytej na Iron Maiden - ok. 75%) i zapewniał leczenie przed wszelkimi klątwami (może będą pomysły na nowe)
@Asmo
Masz dużo racji w swoim wywodzie, ale myślę, że da się tą klątwę ulepszyć. Powiedzmy, że może być rzucona raz na minutę (przykładowo) i obrażenia, które otrzymuje ofiara są równe 70-60% obrażeń, które zadać może ofiara. Myślę, że wtedy ten czar nie będzie mógł być nadużywany, nie zrobi z Necro niszczyciela, a sprytnie użyty może stać się ciekawą zabawką
Pozdrawiam jeszcze raz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shine dnia Śro 22:15, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tamara
Wygadany
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:37, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ten iron maiden to dosc dobry pomysl pod warunkiem ze da sie tego jakos pozbyc bo inaczej to ja tego nie widze...
Pomyslmy 1 nekromanta i 2 np pall i sorc nekro wali na obu pokolej ta dziewice i ma 10 sekund tylko dla siebie...;P
jezeli bedzie na zasadzie paralyze ze da sie z tego uleczyc to jest to do przemyslenia...XD
takie moje zdanie
rownież pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Asmo
Czlowiek-encyklopedia
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:05, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To co opisałeś wymaga uruchomionego buff systemu, tego o którym wspominał już wcześniej Ameno...
@2x up
Zamysł fajny, kultowy... Ale w tej grze niepraktyczny. Czemu ? A co jeśli wyskoczy Orshabaal, lub coś mocniejszego ? Necro + knight i po kłopocie... Zabije to kompletnie radość płynącą z walki z R7 i innymi...
Leczenie przed klątwami ? Proszę bardzo, prosty skrypt... Ale póki nie ma klątw, sens wprowadzania tego czaru też jest znikomy.
Takie moje zdanie, i po kilku dyskusjach z innymi graczami uważam, że najsłuszniejsze.
@topic
Ja wyrzucę co mi leży na sercu z czarami, ale dopiero jak będzie wprowadzony buff system... Dopiero wówczas będę miał jakieś podstawy. Ale gwarantuję Wam wszystkim, że będzie to patent unikatowy na skalę świata, nad którym pracuję już od dłuższego czasu.
Pozdrawiam,
Asmo.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nerix
Nowy na forum
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:21, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem mozna by dodac czar dla knighta os jak wave wyglda taki jak przy exori mas zasieg 5 kratek i moze czar dla druta zadajacy obrazenia od wody cos takiego jak wave hydry
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dranius
Wygadany
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 7:54, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dla Knight by sie przydalo cos w stylu exori hur tylko zeby zabieralo jakies 20-30 many bo np: DRUID-Exevo Frigo Hur(25many) PALL:Exori Con(30-35many). Pall i Drut mocno bija z tych czarów a bardzo malo many im to zabiera.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Asmo
Czlowiek-encyklopedia
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:52, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Pomysł 'ulepszonego' exori hur dla knighta przewija się już tu od dawna...
Myślę, że można to załatwić.
Czar :
Nazwa : Berserk Throw
Inkantacja : Exori Mas Hur
Zasieg : 4 kratki
Obrazenia : (Skill * mlv + lvl) / 6 <- min max-> (Skill * mlv + lvl) / 4
Mana wymagana : 35
lvl wymagany : 80
Co o tym sądzicie ?
Pozdrawiam,
Asmo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asmo dnia Sob 13:54, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Acid Drinker
Oracle
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:28, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Agreed da fuck
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nerix
Nowy na forum
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:36, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mam pomysl na nowy czar dla druta jak wczesniej ale z obrazne wody wygladaloby to tak
{1, 0, 0, 1, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1,0 , 0},
{1, 1, 1, 3, 1, 1, 1},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 1, 0, 0, 1}
3=drut
1=te kulka co przy wave hydry
a dla knighta by to wyglodalo tak
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 3, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
3=knight
1=te kulka jak przy exori mas
i co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ritosha
Coś tam wiedzący
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Się Biorą Dzieci?
|
Wysłany: Sob 15:00, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
po 1... zmien ten avatar...bo jest on moj... po 2 nie zrozumiale^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nerix
Nowy na forum
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:29, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
avatar juz zmieniony wiec juz mozesz byc happy niezrozumiale ten pomysl wzioem z tibia.net dlamnie raczej jasne ale skoro nierozumiesz to trudno nie wiem jak inaczej to pokazac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nerix dnia Sob 16:29, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
LoLo
Wygadany
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:34, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Exevo Frigo Hur(25many) |
Jeśli ten czar bierze 25 many to czemu exevo mort hur bierze 200 many?
Zasięg mają ten sam a siłą raczej się nie różnią.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Acid Drinker
Oracle
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:31, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no shit sherlock! Nie no, mort hur (tibia 7.6 plax) to był kiedyś e wave xD
Teraz to chyba wave dla Necro, jest do odpowiednik Terra Wave i Energy Wave. Frigo Hur to odpowiednik Flam Hura i ma mniejszy zasięg i mniejszą siłę niż e wave etc
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
LoLo
Wygadany
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:36, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
GOD mógłby zmniejszyć trochę mane braną za exevo mort hur lub stworzyć drugi taki czar co bierze 25 many Np. idzesz na poachery uderzysz 3 razy z exevo mort hur i many nie masz ;/
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|